torsdag, april 03, 2008

Roliga saker väntar

Såg just vad tråkig min blogg är, inga bilder eller något. Dock gillar jag det stilrena men ska försöka lägga upp lite mer bilder i inläggen framöver. Idag får min kära vän Karolina lysa upp bloggen som fyller 23 år! :) Grattis stumpan, saknar dig och hade åkt ner till Gbg och firat med dig och resten om jag hade haft tid. Men jag ska hälsa på dig, det är ett löfte! Får inte glömma att nämna att även farmor fyller år idag. Till henne kör jag ett telepatigrattis eftersom hon knappast läser min blogg. Undra om någon i familjen kommer ihåg. Jag minns bara för att Karro fyller år.

Sitter och kollar på den 3e perioden. HV leder med 1-2 och om de kämpar som fan så är de i final. Skulle sitta såå fint!

Annars har det hänt en hel del. I morgon ska jag och Marcus träffas. Han föreslog hårdträning på gymmet och jag försökte mig på en övertalan om att få med honom på ett aerobic-pass ( kom igen, du kan stå bredvid killen som har tatuerat in en tår vid ögat! Han som bodde i min förra korridor som stank parfym). Marcus var inte lika entusiastisk som jag. Det blir trevligt vad vi än gör det är jag övertygad om, I say it´s a date ;)

Måste berätta en rolig sak men det hinner jag inte nu. Hockeyn kallar… HV BLÅ TJALA LA LA!

Inga kommentarer: