fredag, april 18, 2008

Guldet ska tillbaka till Jönköping



Den efterlängtade helgen är äntligen här! Har pluggat hårt i veckan och jag är så stolt över min och Josefins insats. Vi är nu uppe i 26 sidor (eller 32 om vi lägger till det vi har i ett annat dokument). Skit samma, vi är väldigt duktiga hur som helst. Trodde nog inte det skulle gå så bra som det har gjort *peppar peppar*. Vi möter lite olika människor i D-huset eller bibblan titt som tätt som också skriver examensarbetet nu. Jag tror inte de är medvetna om hur lång tid allt tar... vissa har inte ens skrivit klart bakgrunden eller varit ute och gjort sina undersökningar. Man ska självklart inte jämföra sig med andra men ett tips är att börja i tid med allt för det tar mycket längre tid än man tror.


Ikväll blir det hockey för hela slanten. Ska HV71 ta SM-guldet ikväll eller på söndag? På ett sätt skulle det vara kul om de fick ta det på hemmais på söndag, då pappa har biljetter och allt. Men vem vet, Linköping kanske ha ryckt upp sig. De var katastrofala sist tycker jag. Hur kan man släppa in 3 mål i powerplay liksom. Jaja vi får se spännande lär det bli hur som helst! :)


Sedan ska jag vandra bort till M:et. Saknar att somna och vakna bredvid honom. Jag tror vi blev lite bortskämda i Ammarnäs...


I morgon ska jag plocka fram vårkläderna och skorna. Ska försöka ge mig ner på stan en sväng, var verkligen längesen jag var där. Nä ha en bra helg allesammans! Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja vi har verkligen kämpat hårt..ska bli skönt med helg å ha tankarna på annat håll =) Det ser ljust ut i hockeyn för din del, du mitt HV fan:) Ha så mysigt ikväll. "Det bästa måste vara när man är jätte hungrig och får äta..det är nog samma sak som när man är ...å får.." :D hihi

baramalin sa...

Mmm verkligen! Apseluuut, SM-guld!!!!!!!!!!!!! Haha du är numera mitt lilla porrtroll. Jag ska tänka på ditt ordspåk ikväll hihi.