söndag, april 06, 2008

En liten resa väntar

Jag är så otroligt seg idag. Känner mig nästan bakis fast jag var tvärnykter igår. Kan man bli påverkad av alkoholångor? Sådana fall har jag rätt att lägga skulden på M-boy.

Det hände ju en hel del grejer så har inte hunnit med att berätta den roliga saken, eller det har inte varit läge för det helt enkelt. Men nu ska jag berätta var jag kommer befinna mig fredag – måndag nästa vecka. Jag och Marcus ska åka till Ammarnäs (en skidby) i västerbotten någonstans. Vi ska åka skoter, sola på fjället och bara ha det mysigt. Han sa att jag kunde ta med mig min bräda för det finns bra backar där tydligen men vet inte om jag har lust att åka själv medan han vräker i sig en hamburgertallrik som han själv sa. Hur som helst ska det bli helt underbart skönt. För er som har koll på mitt liv betyder detta att jag kommer få vakna upp på min födelsedag tillsammans med denna myskille. Det lär bli en födelsedag att minnas. Jag googlade lite och hittade lite bilder på stället. Vi får hoppas att vi inte hamnar i ett sånt där stimm av renar haha. Det är nog bara Josefin som lyckas med sånt, och bli jagad dessutom!




Ha det bra //Mallan

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe;)låter verkligen mysigt.. Hoppas det blir toppen väder, då kan jag lova att du heldre kommer vela åka till sådana ställen än till utlandet ;P

Anonym sa...

Vad mysigt Malinoo! Har lite things att uppdatera med men vill inte störa dig i hockeyn! :) Puss!

baramalin sa...

Josse - Säkert! Jag kanske borde söka till sameskolan istället för svenska skolan i Thailand? :P

Ida - Är så nyfiken! Kontakta mig idag för då är jag hockeyfri :P (du får störa annars med)