torsdag, januari 03, 2008

En uppdatering!

Det finns egentligen såå mycket att skriva om. Men kortfattar allt lite snabbt.
Nyårsafton var väldigt lyckad! Jag vann musiktävlingen tillsammans med mitt grymma lag (dock bidrog jag endast med Svullos död den 10 dec 2005 men ändå).
Det hände en hel del kul och vi har nog pratat om nyårsafton varje natt, jag och fia haha men det är en annan historia.

Brukar ju alltid ha en liten återblick på mitt år, men är för lat. Men kan kortfatta det såhär... det har inte varit ett av mina bättre år iaf. Snarare ett av mina sämre. Motgångar mestadels hela tiden och så nån liten ljuspunkt men sen har de gått ner igen hehe. Nä men nu är det 2008 och jag ska ta nya tag! Mitt nyårslöfte för i år är att jag ska göra så mycket roligt som möjligt. Utflykter, äventyr, resa (flytta? 130 mil såna fall. no more lulebo haha) och bara leva livet. När jag satt med mina mp-paals igår så kom vi fram till att vi borde leva livet mer. Vi är så unga och snart är det kört att göra allt det där roliga man alltid drömt om. Jag ska ut på äventyr, vågar du följa?

Igår var jag alltså i Nässjö och åt på coco thai tillsammans med mina små mp3klimpar, Sanna, Vicky och Karro. Var en mycket trevlig kväll med mycket skratt som vanligt. Vi har gjort så mkt kul och busigt under våra år hihi.

Sist vill jag lyfta 3 personer som jag är väldigt stolt över idag!
Linda - Har tagit över Thimons i Nässjö och Anbey tillsammans med Marcus. De öppnade igår och när jag gick förbi och jag såg dig stå där bland alla kakor och bullar blev jag så rörd. Jag har alltid sagt, sen den dagen du hoppade av lärarutbildningen att det skulle vara såå DU att ha ett eget konditori och vara den där lilla bullmamman som du alltid varit. Och nu står du där... ägare till Thimons liksom. SÅ GLAD!!!

Erica har fått en dotter idag! Jag var ju helt 100 på att det skulle bli en kille men tji fick jag! Är såå glad för din och Peters skull! Önskar er all lycka!!!

Fia - Så som du har kämpat med den där fruktansvärda tentan i 15 veckor och så orättvist som det blev för er distansare så kan jag inte var mer stolt över dig att du klarade det. Du är bäst!

I morgon ska jag med fia till sjukhuset i Jkpg och sen ska vi på stan! PUSS

Inga kommentarer: