söndag, december 30, 2007

Dans i mitt hjärta


Dansmattan har gått varm under min Eksjövistelse. Värst var en kväll när jag, Fia, Karro, Ann och Jacob dansade i sex timmar. Det kan jag inte rekommendera eftersom alla drabbades av dansmattesjukan dagen efter (ont i främre delen av huvudet, feberkänsla och allmänt konstig). Hur som helst är det kul att se allas olika stilar. Ann med sitt pekfinger utåt under hela dansen, Fias söta studsstil och karros mycket roliga stil :P Btw frågade Anette mig och Fia för någon vecka sedan "alltså vad är det ni gör inne hos er egentligen, en dag när jag gick förbi stod ni och hoppade som tokar" haha. Vi hade då ställt in mattan på - bränna kalorier- och då hoppar man typ konstant hela tiden. Lampan var ju tänd också, måste sett skitskumt ut!

Det är så roligt när alla barndomsvänner är hemma, det är precis som back in the days. Antingen dansmatta, film hos karro, rappakalja - trosa- dansmatta hos ann, filkmkväll eller bara snacka skit. Livet kommer aldrig mer bli som när man var liten.

I morgon är det nyårsafton. Ska bli himla roligt. Trerättersmiddag hos Josse, 18 pers sammanlagt vid middagen. Sedan kommer Karro efter jobbet.. Hörde att Peter hade förberett lite lekar. I like :) Så länge det inte är "gör så många sexställningar ni kommer på" eller klädsträcket är det lunkan. Men känns som att medelåldern är 26 så mognaden borde ju vara relativt hög. Önskar er alla Gott Nytt år! Och Erica... håll ut :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du fyllde år den 13? hehe.. det var inplanerat=) tror det var en cleokväll ute då?? du kanske kommer ihåg om du firade din födelsedag? Hoppas ni får en svinbra nyårsafton och själv ska jag klämma ihop benen=) Hade också velat ah en dansmatta till playstationet, måste ju bränna bort alla mina 30 extrakilon sen när bebban har kommit!