torsdag, januari 31, 2008

Wake me up when april ends

Puh. Nu kan jag andas ut. Ett moment är färdigt, tusen återstår ungefär. Men det är bara att bita ihop och invänta sommaren för då kan jag och alla andra som läser samma pusta ut på riktigt.

Kan ju inte direkt påstå att jag längtar till helgen heller, eftersom den innebär plugg. Men får ju åtminstone bestämma hur länge jag ska sova :)

Igår fick jag hem ett brev från försäkringskassan. Jag tänkte först slänga brevet för det är alltid samma skit de skickar ut... men iallafall så har jag inte haft något bostadsbidrag på mer än 1 år och så nu står det "Utbetalning: 1513 kronor sätts in på konto xxxxx den 8 februari 2008". Ja det är bara att tacka och ta emot, den återstående summan för riksgränsen-resan har blivit sponsrad.














Twister was so much fun.

Inga kommentarer: