fredag, januari 18, 2008

En bra början på mitt nyårslöfte

ÅH vad vi har det bra :)

Kursens sista dag som var igår gick bra. Vi fick beröm så att alla i gruppen kunde sova gott, det kan jag lova! Idag har jag och Josse varit på stan och shoppat lite. Vi mötte upp lillis och Lisa också och pratade av oss.. lilla lillis fyller 24 år idag, stort grattis baby! Sedan fick jag ett positivt samtal från stil alpina, både jag och Vicky får plats på resan. Så i Maj... då drar vi till riksgränsen och åker bräda i sol och härliga fjäll (fia read my lips: FJÄLL! :P). Så idag har jag varit på stil och sprungit men nu är det betalt, klappat och klart!

I morgon har lillis sin födelsedagsfest, ska bli så kul! Sedan tentaröj på stuk med lilltrollet. Har en del att göra, bäst att sätta fart! Tjipp


Riksgränsen

+


Viktoria och Malin

= En oförglömligt kul resa (jag lovar!)

1 kommentar:

Anonym sa...

fan så skoj!hade också velat besöka riksgränsen, men vi får ta en liten tur i måttsund sen när jag är helt läkt!