tisdag, januari 22, 2008

inte för oss men för er

Som att man inte redan känner stor press för de här två kurserna, "Jaa nu är det här det sista ni gör så vi förväntar oss mycket av er!". Lite till snälla?

Jag och Josse har kommit igång nu, lika bra att börja på en gång så man kommer in i det. Jag tror de första veckorna kommer bli stenhårda men sedan lägger det sig nog igen på den vanliga nivån, hoppas vi!

Övriga dagar har varit bra, mer än bra kanske. Vem vill inte mysa liksom? Har så mycket grejer som jag måste fixa egentligen, mest för framtiden men det ska ju göras i tid. På söndag ska jag ta mig tid för allt sånt (observera att jag måste göra en överenskommelse med mig själv i bloggen för att verkligen få det gjort, hah).

Nu längtar jag till fredag, Oleary´s - mat och någon öl med tjejligan. Det kommer sitta fint efter en pluggig vecka.

Hoppas allt är bra med er! /Malin

Inga kommentarer: