onsdag, januari 09, 2008

- "Drop it"



De senaste dagarna har jag och syrran rensat ur garderoben/papper/foton/negativ mm. Det är sjukt vad mycket grejer man samlar på sig. Jag tycker ändå att jag är duktig på att slänga och skänka iväg grejer titt som tätt men Fia är en riktig hamster. Hon samlar på sig så mycket grejer så hon nog inte ens själv vet hur mycket hon har. Idag var jag med under hennes garderobrensning eftersom jag faller in under -den ärliga- i familjen ("fråga malin vad hon tycker hon är alltid ärlig"). Jag blev mycket förvånad när hon gick med på att slänga 7 par jeans, haha. Kill your darlings, eller vad var det du sa? :P



Jag har varit väldigt duktig och klippt isär alla mina negativ som jag inte vill ha. Jag hade väldigt svårt att klippa isär ett negativ med E. Wester och dammsugarpatrik. Faktum är att jag satt en lång stund i min säng och småfnissade innan jag bestämde mig för att behålla det. Smögen-negativen kom jag inte heller mig för att kasta. Det sista jag skulle vilja i livet är att någon på soptippen hittar mina och fröken Olssons svartvita-hey-I-wanna-be-Maria-G-foton. Seriöst, jag behåller dem.

Malin

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrattar högt här hemma! vet inte om jag ska skratta eller gråta åt de där fotona! Känns mest värst att du har dem för vem vvet när de kan dyka upp haha :P

baramalin sa...

Haha jag förstår dig, satt en bra stund och skrattade åt våra bravader! Ja när du minst anar det på din stora bröllopsdag kommer jag ha knåpat ihop en jäkla massa muhaha :P (det jävliga är att jag själv kommer åka dit bland dina jävligheter haha)

Anonym sa...

DU!! det är alltid dina jävligheter först! Det vet alla redan, så använder du dem kommer du åka på stort..nätlinnelover ;)

baramalin sa...

Haha ja det kanske var jag som kom på alla idéer och rackartyg men du var inte sen att haka på :P Nu tänkte jag dra upp något elakt men vi hade ju visst preskriberat det så jag är tyst men du har inte alltid varit helt oskyldig din lakrisallover och -dutognapåtasken- haha.

Anonym sa...

haha du är helt rubbad!! :P

baramalin sa...

u too darling ;)