tisdag, maj 13, 2008

VIP


Jag känner bara lugn just nu.


Examensarbetet är i princip färdigt, lite finslip blir det i morgon sedan finns det inte mycket mer att göra än att vänta... Vi har fått ett godkännande att gå upp. Datum och tid är spikat. Vi har träffat vår stand in-handledare som ska vara istället för Lena eftersom hon är bortrest. Vi har fått ta del av hans taktik och material som är topsecret hehe. Att han har examinerat 250 examensarbeten känns bara tryggt. Vi kommer inte att ta någon skit. Jag känner mig inte nervös, för enligt honom är vi i princip redan godkända. Nu känns allt jobb så värt det när man tänker på hur många timmar man ska ha lagt ner på det. Det kommer nog ändå vara nervöst, det är själva grejen att gå upp. Men nä det känns ändå bra! Nu kan jag åka iväg på semester med gott samvete.

För i morgon kommer Vicky! :) När hon frågade vad hon skulle ha på sig sa jag att det är vårjacka som gäller. Jag tar tillbaka det, snarare vinterpäls. Det stormade hagel precis... och så ligger hon i västra hamnen i Malmö och solar och tittar på alla som badar i havet. Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av som mamma brukar säga.

ÅHHH längtar såååå! Snart drar vi :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att höra att du har ett sånt lugn i kroppen! finns nästan inget som slår det :) Lycka till med allt och ha de så himla skoj med Vicky!! Pussen!

baramalin sa...

Precis, det känns verkligen bra! Nä nu längtar jag hem, saknar dej verkligen ska du veta. Jag ska snart boka in ett besök till Borås :) En riktig malin och ida-helg ska vi ha! Puss

Anonym sa...

Ja gud ja! Åhh de va verkligen längesedan! Då tar vi fredagen till att lyssna på kassettbandet och skratta åt allt möjligt och lrödagen till att partaja så du får lära känna mina vänner här med! :) Puss

baramalin sa...

Låter underbart! Hade behövt det nu :) Men då har jag något att se fram emot, det kasnke är läge för att ha reunion med tonårsbreven också? :P Ska bli kul att träffa dina nya vänner! Nu ska vi äta kvällsmat sen ska vi sitta i en buss i ganska många timmar.. men men! Puss stumpan