söndag, maj 25, 2008

Jag med mitt humör

Alright... jag skrattade gott när jag läste mitt senaste inlägg. Jag är verkligen känslig när jag inte får mat, mitt blodsocker sjunker alldeles för fort och sömnbrist på det är ingen bra kombination. Sen har jag även funderat på en grej. Det är märkligt vad alkohol kan göra med en människa... men är det inte skrämmande vad PMS kan göra med en kvinna egentligen? Det är ju som att djävulen själv kryper in i ens kropp och tar över helt. Även att man tänker att man ska bete sig mänskligt och vara normal så blir man sådär superbitchig och allt man säger eller gör blir så retsamt. Det är verkligen märkligt. Usch och tvi.

Fortsättning på nattproblemet. För er som undrar så loggade Marie som befinner sig i USA in på msn. Fick mig en pratstund med henne och sedan la jag mig på madrassen och lyckades somna. Det komiska var på morgonen när Marcus hoppar ner till mig och ser sådär söt ut och säger "Malin... varför har jag fått sova i bara lakanet?". Då kunde jag inte vara sur på honom längre :)

I morgon ska jag klippa mig. Vet inte hur... blir väl en vanlig 10-centimetare. Det är fint med långt hår till sommaren. Ha det bra! /Mallan

Inga kommentarer: