tisdag, maj 20, 2008

Riksgränsen

Vi har verkligen haft en toppenresa! Som vanligt händer det ju alltid något när jag ska iväg och den här gången var det bussen som var 3 timmar försenad. Vi missade alltså en hel dag i backen på grund av det. Lite trist men i efterhand var vi helnöjda med resan ändå... Har hänt så mycket sjukt roliga saker så jag har nog nästan haft träningsvärk i magen mer än i övriga kroppen. Jag bjuder på ett bildspel, skruva upp volymen och följ med på vår lilla resa!

Tydligen så kan vissa av er inte se bildspelet, ni behöver adobe flash player. Det finns att ladda hem gratis på nätet (tror man kan högerklicka på det vita fältet och gå den vägen, lycka till!)



MUT - TA ! (två fingrar i luften) Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag får inte fram något bildspel :(

Anonym sa...

Oj så fint du har gjort! Vad roligt ni måste ha haft.

baramalin sa...

Ida.. trist! Testa igen för andra kan se det! Annars får jag skicka vis msn :)

Erica, tack ska du ha :) Ja det var riktigt skoj faktiskt!