söndag, maj 04, 2008

Jackoman

Ja, jag skulle till stan för någon dag sen och köpa en vårjacka. Jag var även i behov av en ny snowboardjacka tyckte jag. Eller i behov och behov... jag ville ha :P Mitt problem är väl att jag köper alldeles för mycket jackor men jag har dragit ner på mitt beroende avsevärt det senaste året! Hur som helst så hittade jag den här snygga jackan på stadium för 900 kr. Jag var ju bara tvungen att ha den. Nu är den min och jag är nöjd. Fast jag saknar fortfarande en vårjacka som jag hade behövt haha. Men men... den här jackan och mina brillor i riksgränsen, tillsammans med snyggvickan i koppel. Jag kommer att vara en "it-girl".



(Hoppas att ni fattar ironin i detta inlägg)

Puss på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ironi? Känner dig, du är så extremt självgod och arrogant! Vill helst inte ha kontakt med dig längre!! It-gril, vilket skämt! HA!
;) Föresten var det valborg i onsdags, såg du någon med vita ryttartajts? :P

baramalin sa...

Du känner mig allt för väl! ;) Haha nä jag gjorde inte det men kvällen innan låg jag och flinade för mig själv när jag tänkte på våra gamla firanden med smörgåstårta hos Linda, sång och dirigerande ner till stan. Sedan var det ju alltid ångest nere vid sjöängen av olika anledningar *harkel* ;) Dock kunde jag inte komma på när man var vid VP? var det vid valborg?

Anonym sa...

Jo det var vid valborg, dit gick man ju sen och försökte undvika "föräldrar på stan" haha!

Anonym sa...

Hoppas ni har snö uppe i Riksgränsen när ni ska dit!
I Björkliden har tyvärr vissa backar fått stänga pga av värmen och regnet =(

baramalin sa...

Ida: Haha just det ja! Sen var det ju några som körde irländsk julafton och hånglade i lövhögarna om du minns?

Malin: Åh nej det är inte sant!! Då hoppas jag verkligen på att de har många snökanoner men med min otur så lär de ju va grönt i backarna :/