fredag, maj 30, 2008

Skratt när det behövs som bäst!

Vad jag är trött på detta liv nu. Skulle gå ut och hämta lite mat i frysen då jag upptäcker att någon idiot har tagit både min pizza och min pirog. Jag tänker inte vara någon tönt och sätta upp en sån där påhittad överdriven lapp (du som tog min mat i fredags, hoppas du mår bra jag har nämligen förgiftat den med råttgift). Yeah right som att någon skulle göra så på sin egen mat. Jag förstår dock vreden som får en att vilja göra det.

Nä jag längtar så otroligt mycket till den dagen då jag har ett eget kök. Jag tror inte någon av er kan förstå för de flesta är nog rätt bortskämda. Som ser ugn, elvisp, stort utrymme, alla köksredskap m.m som en självklarhet. Ni skulle nog skratta åt mig om ni såg mig laga mat i min lilla vrå. Men snart blir det verkligehet, I hope.

Åhh pratade precis med pärlan! Vi har så mycket roligt att skratta åt jämt, blir så glad varje gång jag pratar med dig... det ska du veta! Haha jag dör bara jag tänker på marinellan nu och darth. I sommar ska vi ha det så roligt, och i höst med om allt blir som planerat!

Ska göra lite nytta nu, är lite orolig att mamma o pappa underskattar mitt flyttlass :S

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

den där marinellan ska du lukta på sen! =) tycker det är kul å prata med dig med, å tji så bra att båda har telia ;)