tisdag, maj 06, 2008

Stressss

Jag är så himla trött just nu. Vet inte vad det var som fick mig att orka städa så grundligt precis nyss, förmodligen är det stressen som driver mig. Allt börjar komma ifatt mig nu, examensarbetet ska vara klart snart. Om några arbetsdagar ska alltså Lena bedömma om vi är färdiga och redo att vara respondenter på vårt arbete i juni. Det känns nervöst, jag vet inte vad som är värst. Respondent eller opponent, båda två kommer nog att kännas men det är skönt att jag har Josefin vid min sida.

Mitt i all stress kommer Vicky, och jag vill såklart kunna tillbringa all min tid med henne när hon har flygit från Malmö liksom. Vill visa henne Luleå och mitt liv här som hon bara har hört om i si sådär tre år. Sedan drar vi ju till gränsen. Måste säga upp lägenheten, börja packa inför flytten... och ja det är så mycket just nu. Vill ju även hinna vara så mycket med Marcus som möjligt den sista tiden här. Är så glad att han ska göra sin praktik i Lund!

Och ändå sitter jag här när jag borde göra tusen saker innan jag ska kila iväg till M. Dags att sätta fart!

Puss

Inga kommentarer: