söndag, maj 25, 2008

ÅH

Nu börjar det ju nästan bli morgon. Klockan är i skrivande stund 5.56. Jag är faktiskt riktigt sur just nu. Jag lovade att Marcus skulle få komma och sova hos mig efter festen inatt. Men åh vad irriterande han är när han har druckit. Svamlar och mumlar och gör mig pigg medans han somnar som en stock. Jag tog allt täcke och hoppade ner på madrassen på golvet men han märkte ju inget. Det var först efter att jag hade lagt en hårsnodd, en penna, ett cd-fodral och ett papper i ansiktet på honom som han vaknade till. Men sen har jag fått hoppa upp och ner i sängen som en tok. ÅHH vad jag är irriterad just nu, vet egentligen inte på vad. Är trött och vill sova men kan verkligen inte. Haha nu sitter jag här och spelar musik, har tänt lampan, tuggar högljutt på min macka och surplar i mig mjölken. Jag är verkligen en elak flickvän (känner mig som karin). MEN JAG VILL MED SOOOVA.

SUCK.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad jag skrattade när jag läste :) Vet hur trött och tjurig du kan bli haha :P Ska bli så himla roligt å leka med dig igen! Massa kramar!

baramalin sa...

Haha jag skrattade när jag läste det här också. Tänk vad sömn och mat kan göra :) Jo jag kan bli riktigt tjurig särskilt när jag inte ätit, kom och tänka på GBG-trippen och mitt o hannys gräl omg. JAA jag längtar efter dig my love! KRAM