fredag, maj 23, 2008

This is it

Vad ovant det är med så här mycket ledighet! Det är skönt att kunna städa, tvätta, och laga mat när man vill utan den där planeringen hela tiden. Men jag kommer definitivt att tröttna, skönt att pluggandet kommer igång om någon vecka igen när vi får arbetet vi ska opponera på.

Nu har jag bokat hemresa, den 11 Juni på mammas födelsedag bär det av! Det känns lite märkligt att inte veta... antingen blir det för alltid eller så får jag flytta tillbaka i september igen. Mitt liv ligger i studera.nu´s händer... jag önskar bara att de kunde vårda det ömt :) Om 14 dagar kommer min familj för att hämta hem alla mina saker. Syrran tar examen så vi ska parta loss ordentligt, flumma och dansa som bara vi kan! Saknar dig Fisen!

Hoppas denna dag blir lika mysig som gårdagen. Jag älskar impulsiva överraskningar, även att jag var mitt uppe i mitt maskintvättande släppte jag allt när jag fick detta sms av M:et Jag kommer och hämtar upp dig om en stund för glass och chokladsås ute i solen :)

Idag är det läge för mer glass för solen skiner. Må gott!

Puss

Inga kommentarer: