måndag, september 01, 2008

Vilket röj

Vilket drag det var i helgen! Det bästa på hela kvällen var definitivt när "hårdrock all stars" rev av några sköna låtar. Det var en grym ihopsammansättning av Ebbot från soundtrack of our lives, 2 från diamond dogs och ryan roxie från Alice cooper... och tillsist Nässjös stolthet Dregen från backyard. Hela staden gungade (eller så var vi alldeles för fulla haha). En annan höjdpunkt var när Amanda Jensen körde sitt! Hon är så bra live den tjejen alltså! Halleluja var så fin!

Vi fick låna Fridas lägenhet så vi var uppe och drack, käkade popcorn och väntade in nästa band. En helgrym helg och arrangörerna ska verkligen ha cred för det här. Biljetterna blev slutsålda rätt så snabbt av 7000 glada människor :)Kvällens olyckliga kan man väl säga att mitt och syrrans gräl var. Med lite kraft och på rätt ställe lyckades jag få in ett slag i magen så fia tappade luften, heh. Men vadådå... hon hotade att hon skulle kunna slänga mig i ån efter det. (Vi blev sams en kvart senare).

Idag har jag varit "ledig". Som student är man ju aldrig det men jag har haft lite individuella självstudier inför litteraturseminariet i morgon. Jag kände lite press när Sara, min kurskamrat skulle låna min bok så jag gjorde klart allt innan, bra gjort av mig :)


det här var innan min klack fastnade i dörrmattan


fia med sin drink


vi halkade in på en konsert där vi inte passade in så vi gick efter 3 låtar. Kan ni se min pappa i vimlet? :)


Grymma grymma Dregen och kompani


"Det här var en fin bit" som gamlingarna på almis skulle ha sagt!

Puss mallemal

Inga kommentarer: