onsdag, september 24, 2008

trodde det räckte med 1 per liv

Då var det dags igen, att skriva en träningsdagbok. Jag trodde det bara var Arnes egna lilla påhitt som gjorde att vi fick skriva en på högstadiet men icke sa nicke. Nu ska den bara vara i 10 veckor så det går väl bra! Jag och Sara var ute och promenerade i ca 70 min innan. Vi sabbade väl det lite för oss själva när vi 10 min senare satt inne hos Sara och fikade onyttigheter. Men vad ska man göö?

Ikväll ska jag på spinning, jag ska köpa ett häfte som gäller för hela min 10veckorsperiod för då måste jag helt enkelt träna... och det är ju skönt när man väl kommit igång, det känner jag bara efter all träning i skolan!

Det är så mycket saker som ska göras, fältstudiedagar med rörelselekar och motorikbanor ska planeras och genomföras och jag och Carina ska göra ett uppvärmningsprogram som ska redovisas om nån vecka och sen ska jag, Becca och Jonas hålla i våra handbollslektioner som vi måste planera. Sen har vi en fet tenta om 4 veckor (anatomi, celler, skelett m.m). Men det går nog bra, det finns för lite tid bara att hinna med allt annat som jag vill göra. Är så många som jag ville hälsa på nu när jag är tillbaka i småland men det får vänta verkar det som.

Nu ska jag sätta in alla mina kort som jag fick på posten idag! Det är från våren, sommaren och lite av hösten, så skoj :)

Hejsvejs

Inga kommentarer: