fredag, september 05, 2008

Klassfest med idrottarna

Hey!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från vår klassfest i onsdags som var så himla kul! Jag garvar bara jag tänker på det. Vi lekte en massa lekar och en av dem var en twisterliknande variant fast man var två och två och på lapparna står det typ, höger hand på vänster bröst eller rumpa. Jag hamnade med Goran som är världens dåligaste förlorare (vilket alla tycker är skitkul...) och då kan ni ju förstå att vi kom väldigt långt, eller rättare sagt vi vann allt. Så i slutet stod vi där och tryckte alla kroppsdelar mot varandra och han hade sina händer lite överallt och jag med. Men vad gör man inte för en vinst?

Det hände sjukt roliga saker och vi bara skrattade åt allt dagen efter när jag och hajkgruppen skulle till Botnaryd för att reka lite inför hajken. Alla var ju så bakis också. Vi gick ut på kåren btw och det var jätteroligt! Strippstången var vår hela kvällen/natten och Jonas den lilla jävlen väntade med att berätta för oss andra till dagen efter vilka kroppsdelar som brukar gnidas mot den i vanliga fall. Bläk.

Kym och Georgia är från Australien och Sonja är från tyskland och de förökte lära sig alla namn.
Georgia - "Goran... is that really a swedish name?"
Jag - "No... in sweden we say Göran (med sunes sommar- look a like -replik"
Ger "Göran?"
Anna, "yees with two dots over the O." Haha

Jag har blivit så dålig på att ta kort nu förtiden :( Men några blev det allt, dock är de väl typ bara hälften om ens det som fastnade på min kamera.


Micke missar i "sheeek"-leken och får stå på ett ben och flaxa

Malin (den blonda) så himla härlig. Jag trodde inte att 3barnsmammor kunde vara så roliga haha

This is my Becka bus :)

Goran, Emelie, David, Adam, Malin, Emma och Australienskan Kym skymtas i vitt

Emma och några "främligar" vid stången (även kallad pålen haha)

Malin och Anna

David och Micke

Haha fy tusan vad fulla

Malin igen med Brankica

Mallan

Inga kommentarer: