lördag, augusti 16, 2008

suprises!


Världens bästa syster!

Efter att vi hade vittjat kräftburarna i morse (fångsten blev 4 tjog) så började jag med en liten rensning inför skolstarten på måndag. Det är tänkt att den ska fortsätta i morgon men att det kommer att ske betvivlar jag starkt... Det var datorn som fick sig en storstädning och när jag började kolla igenom adresserna bland mina favoriter så hittade jag länken till mitt och Josefins examensarbete. Har jag ens berättat hur det gick? Nå, vi fick VG! Om någon vill läsa så kan jag skicka länken eller så går man in på LTUs hemsida. Bra att jag fick avsluta i Luleå på ett bra och värdigt sätt. På måndag tar jag nya tag och jag är så jäkla laddad. Det kommer bli en väldigt rolig och lärorik termin.

Familjen Gustafsson ska bjuda med oss på en "hemlig" utflykt i morgon eftermiddag/kväll. Vi får inte veta vart vi ska, endast att de ska bjuda på all mat och så. Inte ens Josse har fått veta, undra vad de har i kikaren hehe. Det är Josses sista kväll i Eksjö sen blir det en sista termin på polishögskolan i Ume för hennes del. Jao sedan är hon vår lilla snut helt enkelt.

Det går tydligen en bra film nu. Ha det gott! Mallan

2 kommentarer:

Anonym sa...

oo lägg ut länken eller sätt in den på min blogg. vill väldigt gärna läsa! så du är klar i lule? men vad tråkigt! vad ska du läsa nu? och vars?

baramalin sa...

Erica, här har du den: http://epubl.ltu.se/1652-5299/2008/084/LTU-LAR-EX-08084-SE.pdf

Det stämmer att jag är klar i Lule.. men jag kommer ändå ta min examen i Lule så planen är att jag ska komma upp och ta ett sista avsked av alla då, det blev så dumt nu när jag inte visste om jag skulle komma in eller inte. Jag ska läsa i Jönköping, Idrott, lek och hälsa heter den! Vad händer för dig? Ska du var hemma med Tilde eller blir det plugg?