måndag, augusti 11, 2008

Detta Borås :)

Tjoho!

Hemma från Boråset... har verkligen haft det jättekul! Tack pärlan (och Madde) för att jag fick komma :) Kan tänka mig att du väntar dig en smaskig och kul uppdatering om lördagens fest. Men som du vet fick jag i mig lite för mycket av det goda (haha) så segheten sitter ännu kvar i mig. Dock kommer det en uppdatering med lite bilder så fort jag har fått dina bilder!

I fredags gick vi på stan och åt lunch och pratade skit! Hela dagen gick ut på att försöka ragga upp en gammal hederlig kasettbandspelare. Men ingen (!) ägde en sådan... så det roliga bandet som vi spelade in i slutet av 9an fick fortsätta att ligga kvar i Idas blåa låda. Jag blir uppriktigt ledsen. Jag vill såå gärna lyssna på det! Sedan lagade vi god mat och tittade i gamla fotoalbum, shit vad man såg ut haha. Sedan började vi kolla Narnia och efter ett tag kom även Madde och pojkvännen och joinade oss.

I Lördags var det shopping hela dagen, jag hittade vad jag letade efter och lite till. Sedan började vi ladda inför kvällens stora fest. Ida, Madde och en till tjej delar en stooor 4a. Skitfin! Denna stora 4a fylldes med roliga och sociala Boråsbor under kvällen. Och det är nu den där smaskiga uppdateringen ska komma men jag orkar verkligen inte för vi har ältat och skrattat åt allt så mycket och så fick jag ju även berätta för familjen. Men jag hade jättekul även att jag befann mig i malinsland (ni vet DEN sköna fyllan:P). Ojoj... det som var minst väntat var att Jeanette-historien dök upp under kvällen och blev ett långt samtalsämne som kryddades och vinklades en aning. För ovanlighetens skull var det INTE enbart mitt fel...

Bilder kommer som sagt. Nu väntar en lunch och sedan shopping i Jkpg eller Tranås. Sanna och Vicky... det ser mörkt ut för min Malmöresa :( Vi får se, vi får se!

Puss på er

Inga kommentarer: