fredag, augusti 22, 2008

Fin utsikt...

Hey

Sitter på HLK och väntar på mitt tåg. Att det är helg nu är min räddning kan jag säga... sån här träningsvärk har jag inte haft sen Linus och jag körde intervaller genom hela Hyde park i London. Herregud säger jag. Nu har jag dock värk i hela kroppen, i varenda liten muskel! Men det är bara att bita i det sura äpplet eftersom jag har varit alldeles för inaktiv i sommar. Men man kommer väl in i det snart.

Råslätt idag med grenar som längdhopp, höjdhopp, 100 m, kast med liten boll samt spjut. Jag gillar friidrott, inte för att skryta men under mina skolår var jag en klippa i vissa grenar. I höjdhopp vann jag första pris efter att ha besegrat alla högstadieskolor i Eksjö, det var skoj! Jag måste erkänna att det roligaste idag var när några hockeykillar intog arenan och började springa 400metersloppet ett antal gånger. Detta var ju inte vilka hockeykillar som helst utan HV71 såklart. Stefan Liv den lilla snyggingen sprang runt och log lite i mellanåt. Jag fick mig ett gott skratt när Anna och Emma skulle springa 100 meter, och i mitten av loppet hör de hur det kommer mer och mer snabba steg bakom dem. Då är det ju hvkillarna som spelar dem ett spratt och tävlar mot dem, så himla kul. Och Emmas min haha :)

Igår träffade jag chucky nere i fiket (!). Vi har inte setts sen studenten 2004, så det var väldigt roligt! Hon var nolla nu. Tänk när man själv var det! 3 år sen, shit vad tiden går.

Nä nu ska jag kila ner och äta lite och bege mig till tågstationen. Må gott! PUSS

Inga kommentarer: