tisdag, augusti 05, 2008

Du behåller din plats i kön.

I morse skulle jag ringa ett sånt där samtal där man kan få sitta och vänta hur länge som helst i en telefonkö. Efter ett antal "Det är fortfarande samtal före dig, du behåller din plats i kön" så började jag att skratta för mig själv. Varför? Jo jag kom att tänka på ett otroligt roligt skämt som jag hittade på och lurade i de flesta i min klass på gymnasiet. Jag vet inte vad jag fick det ifrån men när jag skulle berätta att jag hade ringt ett sånt där samtal så sa jag att jag började trycka på massa siffror när jag var i kön. Sedan hittade jag på att de hade sagt "Du har försökt att tränga dig före i kön, du förlorar nu din plats". Haha detta är ju så kul med tanke på att jag satt och skrattade och trodde att alla skulle fatta att det var ett typiskt malinskämt men de bara "men oj? hur kunde de veta det..?" typ. Undra om jag någonsin berättade att det var ett påhitt (?).

Det är såå skönt med semester, jag njuter varje sekund :) På fredag ska jag åka till pärlan i Borås, ska verkligen bli så kul! Förövrigt är det ca 14 dagar kvar till skolan börjar. Snabbt går det! Om det nu blir nån skola, jag har fått för mig att det är för få sökande så de drar in utbildningen istället. Den som lever får se, annars får jag väl ta ett halvår där jag reser och jobbar lite. Delosarajj som suppe brukade säga.

Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

typiskt Malinskämt ja! :) På fredag kommer du weii!!

baramalin sa...

Weeeeeeeeei! :))