onsdag, augusti 13, 2008

sötnöt


En snygging kom och hämtade mig idag i en röd ODO- Volvo

Jag tänkte precis skriva att hösten är på gång men det verkar som att det ska bli några fina och varma veckor till.

Det var jag, Janis Jopplin, Karry kari och Katta lillkatten. Så lät det hela förra sommaren men idag var det bara jag och Annicha som träffades för lite minigolf och lunch på campingen. Minigolfsrundan fick avbrytas 2 grr på grund av mycket ostabilt väder i form av ösregn, åska och hagel men det var jag som stod som segrare i slutet med hela 13 p bättre än A :P Efter det tog vi Odo och gav oss ut på en bilfärd genom värne och hult (annichas favoritvägar)
"malin du mår inte illa nu igen va?"
"nädå, det är lugnt" (J/K?) haha.

Vår dejt avslutades hemma hos mig där vi kollade på massa kort. Korten från vårt konfirmationsläger på Gransnäs är väldigt charmiga om jag får säga det själv.

För tillfället sitter jag och planerar helgen. ÅH vill så gärna till Malmö och festivalen men jag kommer nog tyvärr att få ställa in. Men Sannagirl och jag har pratat om att jag ska komma i höst istället så vi kan åka till Köpenhamn och shoppa. Om detta blir mitt slutgiltiga beslut så byts M-festivalen ut mot kräftfiske med daddy dee.
Det gäller att sikta rätt...

Sedan bröt helvetet löst.


Självklart ska banorna ha Astrid Lindgren-tema :P
Puss och hej

Inga kommentarer: