lördag, mars 01, 2008

Lördag

Tittade på klockan för en stund sen, då var hon 12. Har i princip redan hunnit göra allt jag skulle göra idag vilket var att städa, tvätta, städa och rensa ur garderoben och försöka fixa det där shitty shitviruset som jag trodde var ett avslutat kapitel. Men igår dök det upp igen från ingenstans och började skicka ut partyparty. Kan man bli mer leds? Hur som helst har jag fixat och trixat lite med datorn och hoppas nu att det ska fungera, men det lär ju märkas nästa fredag (fredagar är den bästa dagen att skicka ut partyparty tydligen... jag skulle dra en association till helg=fest.)

By the way så går reprisen just nu för "rent hus". Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, hur kan man låta det gå så himla långt? Att städa är är väl en självklarhet likaväl som att duscha och borsta tänderna. När jag var liten hade jag verkligen dille på att städa. När jag lekte med mina kompisar slutade det oftast med att dammsugaren och skurhinken plockades fram. Anette (granne) berättade för mig för något år sedan att det var så bra när jag och Magdalena lekte för då åkte alla grejer ut ur deras lekstuga och jag började storstäda, haha. Riktigt så illa är det inte idag men jag städar ordentligt rätt ofta för jag vantrivs när det är smutsigt.

Jag ska ta det lugnt ikväll. Äta godis och kolla på melodifestivalen. Marcus har tjatat i flera dagar att jag ska följa med ut ikväll. Har även blivit kallad för torris. Well... när jag började att studera festade jag med varje helg (fred OCH lörd) i ett halvår. Det håller inte i sig i 3 år... då hade man nog inte mått så bra.

Tja

Inga kommentarer: