onsdag, februari 27, 2008

det går bra nu

Då har halva tiden gått på min VFU. Jag hade ett samtal med Kicki idag, vi gick igenom bedömningsformuläret som man i normala fall gör sista dagen men hon tycker att det är viktigt att göra det under halva tiden också så man får chans att bättra sig eller utvecklas. Jag blev mycket glad av de fina ord som hon berömde mig med, fick även ett a4 med "jag vill att du fortsätter med:" och så positiva grejer som jag är bra på eller gör bra. Jag var tvungen att ge min underbara handledare massa positiv respons också. Hon är så bra på alla sätt och jag skulle göra allt för att få jobba med en sån människa eller arbetslag som vi har hamnat i.

Det var annat i Bensbyn kan jag säga... läste min dagbok för ett tag sen och mindes tillbaka. Minns att jag sov hos Johan och han kunde verkligen inte förstå vilken otroligt jobbig människa jag och Stina hade hamnat hos. Jag låg och lipade och hade ångest för att gå dit och han sa "Men Maalin ge dig, du kan ju själv surra som fan ibland". Det gjorde mig ännu mer arg. Mest klockrent var ju när handledaren skulle ta farväl av mig och Stina och hon säger "Ja bara så ni båda vet skulle jag verkligen kunna tänka mig att jobba tillsammans med er!" Tack detsamma eller nåt liknande svarar man ju kanske annars... men vi bara stirrade rakt ut i luften och sa säkert inget på 1 min. HAHA. Vilka minnen... förstå att detta är för ett år sedan.

Nu blir det mys framför tvn, sovmorgon i morgon... 3 barn idag, 1 i morgon.

Tja

Inga kommentarer: