måndag, mars 10, 2008

Det här känner vi igen

Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig med en gång. Men har 4 maskiner att tvätta så måste snällt vänta. För er som undrar fick både jag och Josefin följa med och pimpla vilket var svinkallt men ändå kul. Roligt att se glädjen hos ett barn som får sin första aborre på kroken.

Helgen var väldigt mys. Förfesten med tjejerna gick så fort! Vi tog en taxi till Magma och betalade 120 kr i inträde för att Ken skulle spela. Skulle kunna dra ett streck över den utekvällen men vill ändå berätta vilken kvinnoförnedrande mansgris han är, så ni vet liksom. Han började med att inleda med "Finns det några tjejer i publiken???" (klart alla 20åringar skriker JAA och blir heltända) ... "Vet ni varför jag älsar Luleå??? För alla tjejer är så bra på att suuuga!". Sedan var det beskrivningar på slickningar and so on. Jag tror det var första gången som jag, Josse och Lillis var överens om att gå samtidigt. Förutom Ken och slagskämpar i publiken fanns det en hel del ungt folk som ville ha nattgäster på logementet. Weell... vi körde vår diss och började predika om förskolan. Så kul, oj vad dissade vi blev. "Öhh vi måste leta upp våra kompisar vi ses". Det var det bästa av allt.


När jag ser den här bilden blir jag glad och ledsen på samma gång. Tänk att vi snart ska vara ifrån varandra för alltid.

Sedan gick vi till max. Marcus och Kalle ringde upp och bjöd mig på eftefest. Jag åkte dit och mötte myskungen själv. Låg och pratade i soffan till 6 sen gick vi och la oss. Gick upp åt pizza, käkade bullar och chips, spelade betapet mot varandra (Marcus i datarummet och jag i soffan). Vem vann tror ni? Baramalin. Runt 18 var vi hungriga igen så jag låg och vilade på soffan och Marcus åkte och köpte bakismat på donken. Sedan åt vi och kollade på i en annan del av köping (är de slut nu på riktigt?). Efter 21 följde Marcus mig hem och sedan blev det sängen direkt. "Men inte behöver du följa mig hem!" "Det e klart jag gör det..." Pojkvänsmaterial, absolut. Mitt problem är ju att jag gör samma misstag igen. Snart flytt, men samtidigt måste man leva i nuet :)
Om några dagar åker jag hem till en Smålandsvår. Måste hjäpa mamma med all påskmat och sånt. Stackaren hade ramlat och fått gipsa armen idag. 5 veckor med gips och sjukskrivning, guud vad tråkigt det skulle jag aldrig palla. Tur jag och syrran kommer hem nu!

Hoppas allt är bra! PUSS

Inga kommentarer: