torsdag, mars 06, 2008

Längtar efter helgen

Hej hopp!
Idag har vi haft vårt första handledarmöte för examensarbetet. Gick över förväntan (man ställer ju alltid in sig på att bli sågad eller nåt). Det känns bra och vi har tydligen kommit rätt långt... det trodde jag inte men det är positivt. I morgon är det fredag vilket innebär att någon av mig och Josefin (hoppas båda!) får följa med till södra hamn och pimpla med barnen. Mysigt att sitta där och dricka varm choklad och äta mackor. Vi får väl dra lott om vi inte kan övertala dem att båda ska få följa med och försöka få en firre på kroken.

Nu börjar det gå mot sitt slut, trist. Jag satt och pratade med en kille idag om vad som händer nästa vecka. När vi kom till fredagen sa jag;
"Fredag.. det är min och Josefins sista dag hos er"
J - "Va?!"
Jag - "Mm sista dagen.. men ni kommer ju fortfarande hit som vanligt!"
J- "Vadå ska ni aldrig komma hit mer, för alltid? Vad synd... (tänker en stund) .. Ni som var så himla duktiga på att vika pappersflygplan!"
Haha vi rockar Josse :P

På lördag blir det fest. Ska äntligen träffa bl.a. Lillemor igen. Förstå att vi inte har setts på 4 veckor! Och så gnäller vi när jag åker hem en månad vid jul att vi inte kommer ses. Märkligt! Kul ska det bli!

Nu är de TV-time. Ni har väl inte missat att slutspelet i hockey har börjat. Hejdå Luleå, trevligt spel i kvalserien och grattis till fetingsumman Hv71.

Tja

Inga kommentarer: