måndag, mars 24, 2008

Min vecka

Då är snart Eksjövistelsen över för den här gången. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med något eftersom jag blev sjuk hela veckan, så fest och utgång på hottet fick jag vara utan. Har inte hunnit träffa alla men Annicha och Karro har jag spenderat några timmar med på stan och Lennarts. Det roliga är ju att man träffar på de flesta ändå i den lilla trästaden.

Idag ska vi åka till Tranås och hälsa på farmor. Jag vet redan hur dialogen kommer att låta
vad heter din pojkvän?
har ingen
vad heter din pojkvän?
janne
vad heter din pojkvän?
jag har två, bertil och sven
vad heter din pojkvän? (och så fortsätter det så...)
Fia och jag brukar dock jävlas och dra upp massa gamla hångel som man helst hade varit utan och jävlas med varandra. Mamma sitter och asgarvar och pappa tittar på TV. I know my family.

Längtar så till i morgon, då kommer Marcus och hämtar mig på flygplatsen! Han e gööllig som stannar kvar extra bara för att få träffa mig för sen ska han till Ume och fjällen i 3 veckor. Sugigt.

Tjipp

2 kommentarer:

Anonym sa...

å vi hann inte träffas, hur skumt känns inte det! Jag blev sjuk i lördags men åkte till jönköping ändå så i går var det inte mkt med Ida :( Nu hostar jag så det står härliga till! Men när kommer du hem nästa gång? hehe Puss

baramalin sa...

Jaa jag vet! Har ju pratat med dig nu men hoppas verkligen att du kryar på dig lilla vän är inget kul att må sådär. Och så sparar du på rösten nu du rasselmaja! Runt den 8 Juni blir härnäst! Puss