söndag, februari 17, 2008

Betapet är mitt nya beroende

Härliga soliga söndag

Helgen är snart över och en ny VFU-vecka väntar. Det ska bli kul att komma tillbaka, jag trivs verkligen där och det roliga är att få vara med Josefin så många timmar varje dag. Det blir en hel del skratt kan jag lova. Efter torsdagens arbete sa vi adjö till varandra men efter en sisådär 40 min ringer Josse upp mig och vi pratar en stund. Jag är jättetrött och säger att jag ska gå och lägga mig och sova en stund.
Jos - Ja gå och sov en stund!
Mal - Mmm... eller nää! Nu vet jag vad jag ska göra, jag ska spela Betapet!
Jos - Ja det kan du ju göra, men först sova! SEN betapet.
Mal - Nää först betapet, sen sova!
Sedan börjar vi asgarva. Det lät som en pedagog och ett trotsigt barn och jag undrar om vi är såhär skadade efter 4 dagar... hur ska vi då vara efter 5 veckor haha?

Nu ska jag äta lite tacos och sedan storstäda i min dator som för övrigt är världens segaste och innehåller virus, tack Idos :P (att den är seg är dock inte ditt fel).

Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

okej, för det första så var det inte jag som skickade det ;) så tycker inte man kan lägga skulden på mig :P

Gick städningen bra annars då? ;)

baramalin sa...

Inte du personligen kanske men det var från din dator och msn som länken skickades, så tycker man kan lägga skulden lite på dig iaf, sen va de ju lite mitt fel som gick på det och tryckte :)
Städningen gick prima, nu är det rent och fint i burken :P

Anonym sa...

Har ni bägge fortfarande problem med msn-viruset så skicka ett mejl till ninna__87@hotmail.com
Obs, det hjälper inte att avinstallera msn, det dödar symptomen, men inte spridningen.

Anonym sa...

?