onsdag, februari 13, 2008

En liten tröttis

Är så trött nu när jag gör min VFU, därför blir det ett fåtal uppdateringar under veckorna men jag tror att ni klarar er rätt bra ändå!

Trivs väldigt bra, högljutt är det men jag jämför ju alltid med mina tidigare platser. Sen är ju min hörsel så känslig på grund av tinnitusen (smart yrkesval huh?) :) Men det blir nog bra, lär vänja mig! Jag har kommit på vad jag ska ha min fina bok till som jag fick av Katrina i julklapp. Jag ska skriva roliga kommentarer och dialoger som barn har. Man kan verkligen skratta åt sådant och det har blivit några garv under dessa tre dagar bara. Tror det kan vara ett roligt minne från alla sina arbetsplatser som man kommer att ha under sitt verksamma liv.

Helgen var förövrigt mycket bra. Drog till kåren själv efter en 30 minuters vistelse på cleo. Träffade 3 helgoa grabbar som jag hängde med hela kvällen och flumdansade med. De övertalade mig att hänga med till Stils relaxavdelning den 23e och ha lite förfest med bad/bastu/dricka. Kan nog bli kul. Alltid skoj med lite annorlunda saker.. pratade med Marcus om det igår och jag tror nästan att jag har bestämt mig!

Nu ska jag käka! Tjo

Inga kommentarer: