söndag, februari 24, 2008

Bubbelpoolparty

Igår var jag stolt över mig själv. Jag följde med på förfesten på stils relaxavdelning även att jag bara träffat Calle, Totte och Marcus i ca 2-3 timmar för två helger sen. Men jag tänkte what the fuck, ingen annan kommer leva mitt liv åt mig och vill man ha kul så får man göra något åt det. Jag var lite nervös när jag började att gå för att möta upp Marcus. Jag menar hur många hade hoppat ner i en bubbelpool tillsammans med 10 boys som man inte känner och festa loss? Jag ångrar mig inte en sekund för jag hade verkligen såå kul! Och den där Marcus är en cutiepie det var därför jag umgicks med honom till kl 14 idag :P

Bubbelpool, bastu och öl är en bra kombination!

För att göra en lång historia kort så fixar jag en inbakad fläta på Calle (vi flumpoosar bara).

Calle, Marcus och Totte är på G

Mat och chill

Totte, Marcus och Calle on the dancefloor

Inga kommentarer: