onsdag, november 14, 2007

Välkommen in i vårt underbara kök!

Om du böjer dig fram så långt det går kan du nog nästan känna lukten, för den gör allt kan jag lova! Ja kliv på och trevlig rundtur! ;)
Detta är det första man möter när man kommer innanför dörren. Jag skulle kalla det förvaringsplats. Här får man tydligen lägga allt man inte behöver. Perfekt.
Sedan ser man vår brunvita spis. Passar alldeles utmärkt till träslaget och resten av rummet.

Det här med förvaring är något som prioriteras i korridoren. Hittar man ingen hylla passar detta välstädade golv utmärkt som förvaringsplats. Det är bara att ställa ner allt i ett hörn och hoppas att råttorna kommer och hämtar (för det lär väl finnas?)

Om man höjer blicken ser man den välstädade diskbänken. + alla gamla matvaror som saltgurkor som säkert har stått där sen 2005.
Den är vackrare på bild kan jag säga.


Vad gömmer sig i högen? Jag vågar inte titta.
Ha en bra dag och hoppas att ni alla fortfarande vill komma och hälsa på haha :D
/Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

shit hur det ser ut!haha, jag hade intekunnat hålla mig från att städa och sätta upp städlappar från lulebo på låtsas. med allas namn och veckor och debiteringsavgift på de som inte städade!oo jag hade varit hemsk att bo med i korridor!hehe