tisdag, november 20, 2007

Varför skynda på när tiden går så fort ändå?

Såg just att det är den 20 november idag, vilket betyder att om en månad ligger jag i min säng på solklintsvägen 6. Eller jag har hört att syrran har tagit över mitt rum och säng när jag har varit borta men det blir det ändring på ska du veta :P

Hur som helst går tiden så fort. Snart är det 2008. TJUGOHUNDRAÅTTA? Det är så sjukt, det var så nyligen vid stod på torget i Malmö och skålade med champagne och dansade loss på slagthuset med våra fina nyårsklänningar. Jag blir rädd när det går såhär fort, snart är väl hela livet förbi? Är så rädd att jag inte ska hinna med allt jag vill. Att man binder upp sig så mycket på tiden ändå... jag hade kanske behövt att bo på Trindidad och Tobago för att bara leva för stunden utan allt tidsperspektiv. Jag blir så stressad nu på vintern när det blir mörkt vid den här tiden. Ja det är sant kl är 15.05 och solen har redan gått ner.

Ska invänta Josse nu, en färd ut till storhedern ska det bli. Fatta att jag har 172 kr kvar och då har jag hållt på att överföra en stor summa från mitt sparkonto ett flertal grr. Vad gör jag med mina pengar egentligen?

Celviano Onaivlés

3 kommentarer:

Anonym sa...

pengarna kommer och går lika fort som tiden ;) / Jej ;P

Anonym sa...

Haha det har du rätt i! Och dina pengar går lika fort som maskorna på dina stickade sockar haha :P

Anonym sa...

i tisdags stickade jag en socka på en dag :D jag har ju blivit proffs, du måste ju se de nya jag gjort, riktigt fina :)