torsdag, november 01, 2007

Nu är jag PG:are

Hey.

Nu är jag äntligen på plats på PG. Jag gillar mitt nya hem väldigt mycket faktiskt. Kommer nog trivas bra här! Har sovit som en stock (utan öronproppar!) vilket är värt så jäkla mycket. Gick upp 4.50 idag och det kändes inte ens jobbigt. Men det kan ju bero på att jag trivs så väldans bra på VFUn så man går dit med ett leende :) I helgen tänkte jag fixa det sista pysslet här, sen är det bara att börja leva igen haha. Ska bjuda mina brudar på en tackförhjälpenflytt-middag också när det lugnat ner sig lite med allt!

Jag börjar känna ett sug efter party. Har varit nykter och hemma så mycket senaste tiden så skulle vara kul att gå ut och dansa loss. Dock verkar alla andra vara så trötta och inte partysugna så får väl se hur det går med den saken ;)

Nu ska jag mysa ner mig framför tvn med min feta godispåse och invänta Jossan som kommer med en lång sak hah.

PUSS

Inga kommentarer: