tisdag, november 13, 2007

Vill du se nåt skabbigt kooom till oss (melodi. vill du se en stjärna)

Har blivit dålig på att uppdatera här men idag tänkte jag bjuda på lite ingående skvaller från allrummet/köket i PG8. Okeej... egentligen kan man bara skratta åt skiten :) Jag trodde allrummet på björx var i det skabbigaste laget. Minns bara när jag kom hem från Egypten en vecka och diskberget hade förflyttat sig till köksbordet i en meterstor hög. Samt den gången jag skulle laga mat och blev förskräckt av de äckliga blodiga kycklingarna som låg och tinade på golvet (whäi?).

Well... detta är såå mkt värre haha. Jag har lust att ta bilder så ni får se. Finns intresset? Jag får kväljningar när jag går ut och känner lukten kan jag säga. Men men det är väl det som är innehållet i ett äkta korriodrsliv antar jag. En dag när jag blir stor ska jag bo i en fancy lägenhet. En dag... men det blir inte än på ett tag för har lite annat i kikaren för tillfället :P

Ska ta tag i lite grejer nu. Upp för en backe och under en bro *tralala*

Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

nej nej, du måste visa och berätta! lever på sånt, eller inte på skit men på massa snusk=)bilder förväntas!