torsdag, november 08, 2007

En mycket fin tid

Hallelåja :)

Då är det fredag i morgon igen, vilket innebär sista VFUdagen och Tentaröj! Är laddad till tusen hehe. Dock känner jag mig inte helt färdig med min VFU, skulle vilja vara där mycket längre, åh vad jag har tyckt om det stället alltså. Är garanterat en av mina bättre VFUplatser. En mycket lärorik period och idag gick det så bra och alla var så duktiga. I morgon ville rektorn se vad vi har åstadkommit tillsammans med barnen vilket kommer ske inne i konferenssalen på storbildsskärm, nice.

På måndag kör vi igång med matte och ped. samverkan. Blir nog bra! om ca 6 veckor kommer jag hem, helt sjukt vad fort tiden går. Och som jag sa till Ida så blir det ungefär 9 månader som -jag- kommer bo här till... så ska ni komma och hälsa på är det nog dags för lite planering för som ni märker går tiden jävligt fort :) Vicky, Fia och Ullis är inbokade.. ska bara spika ett datum.

Idag har det snöat så nu är det inte höst mer utan vinter.

SKÅÅL. Party on!

Inga kommentarer: