söndag, november 04, 2007

Det var den helgen


Ännu en helg har passerat. Det har gått fort även att jag har haft så himla tråkigt. Tror jag och syrran har pratat med varandra i tele åtta grr den här helgen, heh. Förädrarna har som vid varje allahelgona varit i Mellbystrand. Jag och Fia började prata om hur mycket man kan sakna den tiden. Varje år i vårt kära Mellby, tillsammans med Lindbergs och Perssons. God mat, chill, party på strand, alltid en båttur över till Danmark med shopping och alkoholinköp. Och så den traditionella ullareds-resan förstås. Denna traditionen har betytt så väldigt mycket för mig som barn... men även nu har jag insett. Gud vad man saknar det. Särskilt när man sitter ensam hemma en hel helg och tänker på vad man brukade göra annars. Hoppas jag kommer ha såna här roliga resor/traditioner när jag blir äldre och skaffar barn.

Har inte gjort så mycket mer än svullat godis, ostbågar och druckit coola (hur ofta händer det att JAG köper en läsk sådär liksom och coola av alla?) haha ja en riktig deghelg. Har dock fått önskemål att lägga upp en bild på det nya so here we go. Mina insynsskydd gör sig inte särskilt bra på bild, skrynkligt värre men vafan. Huvudsaken är att jag kan springa runt här utan att folk glor in :P

Idag har jag och Lillis föresten varit en sväng hos fröken Axberg. En sista kram. När ses vi igen Marie?

WELL. Fem dagar kvar på min VFU, kommer sakna allt och alla. Trivs så himla bra! Längtat hela helgen att få sätta igång med barnens projekt :)

PUSS

Inga kommentarer: