tisdag, september 18, 2007

to booored to die

news. fia ligger fortfarande på sjukhuset och måste ligga kvar några dagar till med dropp. hon hade fått en kraftig infektion efter operationen och hög feber. stackarn :( tur att du har krille, världens bästa vän som ställer upp till 100%.

känner mig inte alls på topp. men det är väl att jag sovit så jävla dåligt i snart en månad. det är väl självklart att man bor under en "stolsgnidare" även här. men denna idiot håller igång till 5 ibland 6 på morgonen. jag vaknar minst 10 grr på en natt om jag ens har kunnat somna. hur kan man vara så respektlös liksom. tänk för i helvete. mejlade lulebo idag och de skulle ta ett snack med idioten. hoppas han fattar nu annars blir det en till flytt.

och min mobil. ja självklart fick den vatten på sig idag och funkar sådär när den känner för det. blir så leds.

ska göra lite köttbullar nu. ciao

Inga kommentarer: