torsdag, september 27, 2007

skratta, gråta eller både och?

klarade tentan galant hehe även att jag var en liten tröttis i morse som dessvärre har påverkat hela dagen. var längesen jag var såhär flummig och svag, den sidan av mig som ingen orkade med på hemresan hem från handbollsmatcherna back in the days haha. jag har gjort en plan. oprah winfrey tjatade om hur viktigt det är att göra en plan (!) innan man flyr från ett förhållande/äktenskap av misshandel. jag är nästan psykiskt misshandlad så nu har jag som sagt gjort en plan och i morgon ska det bli av. inget kan stoppa mig nu.

tycker om att det planeras in lite roliga grejer i mitt liv framöver. kan verkligen behövas för tillfället. känner att jag haft en svacka neråt senaste tiden men som jag sa till johan så har man lärt sig att "life is a bitch" vid det här laget. kan inte alla bara vara friska och glada? det är svårt att glädjas själv när andra mår dåligt.
´
annars är de heelg nu! så gött. vi säger att vändpunkten i mitt liv kommer på lörd. okej? ge mig ge mig :)

PUSS mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

haha den där bilden är ju sååå bra hahaha ojoj=) ophra eller hur fan det stavas, är klok hon, du ska se att det kommer bli så bra det där, även fast det är förjävligt att de är du som måste göra de och inte nån annan, ! på lördag då jävlar du! PUSSS=)