onsdag, september 26, 2007

sug

jag blir så trött när man inte blir tagen på allvar. jag är inte en människa som går till läkaren, gnäller eller ringer och klagar i onödan om det inte verkligen behövs. och blir man inte tagen på allvar när man väl gör det är de som att luften bara pyser ut.

jag tycker det är så illa att L....O kan acceptera att deras hyresgäster lever om som fan från 23 på kvällen till 08 på morgonen. och även att ppl inom L-O har varit där och snackat med honom så händer inget. blir så jävla leds att JAG ska behöva flytta som skärper mig och tar hänsyn till alla andra istället för en jävla fucked up datanörd på våning två. snacka om att de behöver kompetensutveckling.

EN GRIS OCH EN KO OCH EN FUCKED UP LULEBO

Tenta i morgon.. undra om man får sova nån timme inatt så man spikar några växter iaf.

Inga kommentarer: