fredag, september 07, 2007

fina höstdag

Åh vilken härlig årstid det här är. Jag blir nu som vissa människor blir på våren, alldeles lycklig och mys-sugen. Älskar hösten när solen skiner och det blåser lite halvkalla vindar så man bara vill gosa in sig i sin jacka :)

Skolan är ju bara för kul haha.. vi ska vända ägg nu i 3 veckor framåt och hoppas att det kläcks små kycklingar till slut.. vår heter Billy och är en stor bjässe (tror vi). Jag och lillis åkte in till stan och lunchade... sedan inhandlade jag en mycket snygg jacka. Helt seriöst måste jag skärpa mig.. jag har 8 st jackor. Men var ju bara tvungen :P Dessutom fann jag en mycket vacker halsduk/sjal som kommer passa så fint.

En lugn fredag blir det för mig. I morgon ska jag, lillis och Marie ha kräftskiva och äta massa gott och dricka vin. Sedan blir det utgång! Ska bli så myskul :)

Ha en trevlig helg allesammans! Puss

Inga kommentarer: