tisdag, september 04, 2007

ett nytt läsår drar igång

Måste erkänna att jag varit lite dålig på att uppdatera här den senaste tiden, men det blir nog bättre nu när plugget kommer igång och man tvingas sitta vid datorn mer. Har varit i Lule en vecka nu, tiden går verkligen fort.

Har varit helt sjukt kul att få träffa mina tjejer igen :) ni är så bra. Som sagt har skolan satt igång.. verkar vara rätt mkt men väldigt roliga lektioner.. typ heldagarsutflykter och sånt. No need to worry.


Läste igenom det senaste året i min dagbok idag.. det kom några tårar. Förstår inte varför man ska plåga sig igenom sånt där och riva upp gamla sår. Nåja... det känns väldigt roligt att jag och Johan har blivit så bra vänner på senaste tiden även att han har ny flickvän.. de känns bara kul tycker jag. Den killen ska ha det bästa! Han ska nog komma och hälsa på mig nån helg framöver.. ska bli mkt skoj.. han är en sån person alla vill ha i sitt liv. Och jag är stolt att jag lyckas behålla honom som vän. Ja Ida.. du kan ju mitt liv utan och innan.. när hände de sist liksom? :)


Annars är det lugnt.. har blivit grym på dansmattan om jag får säga det själv hehe :) Kom förbi på ett battle vettja!


Pussipuss

Inga kommentarer: