onsdag, september 12, 2007

<3

jag borde skärpa mig med pluggandet. men när jag är hemma är det som att alla slappargener förökar sig och sprider ut sig överallt i hela kroppen. det är inte det att jag inte tycker det är intressant för det gör jag verkligen... men det finns ingen enrgi till plugg. tyvärr haha :)

idag var jag ute på en promenad i det fina höstvädret. satte mig ner och lyssnade på lite skön musik och funderade lite över mitt liv. det är en jäkla situation jag har satt mig i menvafan.

pratade med josse lilltroll innan :) hemma från turkiet, ska bli så kul att ses i morgon! Då vi även har exkursion hela/halva (?) dagen. ska bli niice. och på fredag ska jag jobba på munkebergs förskola.. den bästa av alla! ska bli så kul att få komma tillbaka och se hur stora de små liven har blivit på ett år!

annars är de lugnt /malin

1 kommentar:

Anonym sa...

heej!är också slö i pluggandet..har inte det där suget! har fått en utmaning på min blogg så jag skickar den vidare till dig!ta en titt på bloggen min!