måndag, september 10, 2007

som hemma fast annorlunda

Ett lyckorus svepte förbi i lördags och stannade kvar någon dag extra. Myspys. Alla undrar vad som ska hända nu och jag vet inte ens själv, vi får vänta och se.
Blev en mycket trevlig kräftskiva med västerbottenostpaj, en ypperligt god sallad och kräftor från Italien (som inte riktigt nådde småländska/svenska? kräftor) men det var smarremums ändå. Lillis stod för den söta utsmyckningen och en mycket god fördrink. Sedan hade ju vår lilla bullmamma marie bakat en god blåbärspaj-kaka. grrou :)

Sara och Veronica dök upp, mycket kul myckey kul. Vet ni vad? Vi gick inte till cleo utan det blev STUK (kåren) för oss. Jag hade då mycket trevligt.. var som KG i Malmö. DJ:n och jag klaffade direkt... musiken som spelades var typ mando diao, the hives, melody club mfl :) Så kul att för en gång skull bara få slippa höra alla dessa sönderspelade NRJhits och svennepop (jag är inte bitter ahha). Folket är också mer "hey kom o dansa med oss". Det är väl det jag gillar.. stämningen. Men nu ska jag inte hacka ner på cleo, de har väl sin charm men går man ut där alla helger i ett helt år så blir man rätt leds ;)

Försöker plugga men har inte riktigt kommit in i mitt flow. Känns så trist att vi ska ha två tentor inom kort tid. Orka liksom? Men men de får väl gå! Tror att de flesta redan vet att jag lägger upp mina bilder på facebook, är så segt här men bjuder på en från helgen.

Ha de gott! Puss Mallan

Inga kommentarer: