torsdag, september 20, 2007

skvattran is the shit (party on)

- åh vilken härlig dag.
- tyst!
- åh vilken härlig dag!
- tyst!
- okej.

haha. internt mendufattarva.

cyklade en liten runda idag i det mysiga höstvädret. hamnade tillslut på apoteket på björx och hämtade ut some pills. sedan har jag lånat en bok på bibblo och varit i d-huset och övat inför arttentan. gick bättre än förväntat och bara man är där och håller det färskt kommer det nog gå bra.

ser fram emot den här helgen obeskrivligt mycket. jag ska bara vara för mig själv och ta det lugnt. har en lista på grejer jag måste få gjort. tror även jag ska slå på stort med en stor höststädning, visst låter det lockande? funderar lite på en resa, vet inte vart jag ska eller med vem men är sugen på nåt. värmen lockar inte det minsta mer fjällen eller något annat coolt land. vicky lilltroll kan inte du komma hit i vinter så tar vi en galen tripp till gränsen eller nåt? och karolina du kan väl med ta med brädan och komma? skulle ju vara så kul :) och fia vi som har pratat så länge om ishotellet.. ta med dig krille så åker vi till jukkasjervi eller nåt annat turistigt. ring så spelar viii.

nu är det dags för en reflektion. ciao.

Inga kommentarer: