måndag, november 03, 2008

Detta liv!

Nämen tjena, det var inte i går.

Orkar inte uppdatera om allt kul som händer hela tiden för det blir tjatigt på något sätt. Men har hunnit med en hel del den senaste tiden. Halloweenhelgen var jättemysig, fias vän ulrika från sthlm (boende i lund) var här och min vän patsy från jkpg. Vi lagade mat och drack i takt med att chipsskålarna tömdes. Sedan tog vi en taxi till hottet, jag trodde absolut inte att jag skulle ha kul men jag hade verkligen det. Träffade en hel del hemvändare så styrde upp lite party framöver och kanske en tripp till Borran (haha var det bara jag som var relativt nykter eller?).

I morgon kommer det bli en väldigt komisk dag, om jag känner klassen rätt så blir det mycket tårar (efter allt skrattande naturlich!). Det är nämligen så att vi ska ha motionsdans med Erland och Ethel hela dagen. Dessa människor är två glada gifta människor i åldern 80+. Hasse, min lärare förvarnade oss förra veckan:
"ja ni kan ju ta det lite med en nypa salt, ibland blir de osams om det är två steg till höger eller tre steg åt vänster, men det är bara att ta det för vad det är". Haha seriöst jag skrattar redan nu. Söta lär de ju vara :)

Nu väntar jag på världens strukturerade människa, Sofia. Vi skulle åkt till Karros nya lya för ett tag sen men hon har ju massa annat för sig. Vi ska hjälpa till att måla om och fixa lite.

Vi hörs /mallan

Inga kommentarer: