lördag, november 22, 2008

Min nya pärla kommer snart...


Så här ser min nya kamera ut som jag får på torsdag! Det blev en nikon igen, love it! Förutom designen, att den är vågig och smal så att man kan ha den i ytterfickor (vemdalen damdidam) så verkar den vara väldigt bra:

Upplösning på 8,1 megapixel

EXPEED bildbehandlingsmotor

Optiskt 3x Zoom-NIKKOR-objektiv med vinkelsökare

ISO 1600

Optisk vibrationsreducering

3,0 tums LCD-monitor med antireflexbehandling

Pictmotion

Avancerad ansiktsprioriterande AF

Roterbar multiväljare

Nikon Coolpix s51 3tums LCD

Nu väntar småländsk ostkaka med grädde och sylt. Smarremums!
Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

är en sån vi har! är helt ok tycker jag!

baramalin sa...

Jasså vad skoj! Bara bilderna blir skarpa så är jag nöjd och det ska de bli så hoppas på det bästa :)

Anonym sa...

Fotar du något nu för tiden? alltså hobbyfotar ;) Pussis

baramalin sa...

Idos, det har varit dåligt med det på senaste. Får ta tag i det när det finns mer tid igen! (det var annat på den gamla goda tiden då man framkallade filmen själv och gjorde egna kopior i mörkerrummet) :)

Anonym sa...

mm som typ mariag foton

baramalin sa...

haha exakt! ställer du på liknande bilder igen? :P Kanske skulle lägga upp de gamla här haha