lördag, november 15, 2008

Det blir bildfritt en tid framöver

Jag känner mig helt sliten idag. Ändå kom jag hem strax efter 12 inatt och drack bara en liten kopp med glögg hos Karry. Börjar jag bli gammal?

Fia kom in och väckte mig i morse och frågade om jag verkligen inte skulle följa med till IKEA men jag hade ingen lust eftersom jag och Sara har varit där alldeles för många gånger den senaste tiden. Köpa-lämna tillbaka - köpa. Så nu sitter jag här och funderar på vad dagen i övrigt kommer att bjuda på. Jag måste köpa en ny digialkamera. Min älskade nikon totalstrejkar, linsfel står det. Ni som har jobbat i fotobutik vet vad det innebär *suck*. Men den har använts väldigt flitigt i 4,5 år så man förstår ju att den blev sliten.

Annars är det lugna puckar... om 2 veckor går vi in i delkurs 4 i skolan. Det är så sjukt... och jag ska verkligen njuta av den sista tiden. Den sista och bästa tiden kanske i hela mitt liv?

Puss Mallan

Inga kommentarer: